Historie

ADS Uitzendbureau is in 2006 opgericht door Leo Heijmans. Het bedrijf zit gevestigd in het kantoor aan de Hoogstraat 7 te Steenbergen waar we met 5 medewerkers iedere dag proberen de medewerkers, opdrachtgevers en alle andere belanghebbenden zo goed mogelijk te kunnen helpen. In 2012 is het bedrijf overgenomen door zoon Ariën Heijmans. Per februari 2022 is Ariën op de achtergrond actief.

Vanaf juli 2023 is ons kantoor gevestigd aan de Prins Reinierstraat 12 te Steenbergen. Op dit moment werken we met 6 medewerkers op kantoor.

 

Vast aanspreekpunt
Door onze gedegen en betrouwbare manier van werken hebben wij een uitstekende naam opgebouwd. Dagelijks werkt ons ervaren team er hard aan om die reputatie in stand te houden. Daarbij zijn we een vast aanspreekpunt voor zowel de klant als onze medewerkers. Wij zorgen ervoor dat de juiste persoon op de juiste plaats wordt ingezet en ondersteunen onze relaties op het gebied van personeelszaken.

 

Het team

Kees Aarden - Accountmanager
Kees Aarden - Accountmanager

Sinds de oprichting van ADS is Kees  fulltime werkzaam, eerst als bedrijfsleider/planner en vanaf februari 2022 heeft hij de functie van accountmanager. Hij is regelmatig te vinden op de werkvloer bij de klanten en medewerkers om contacten te onderhouden en nieuwe contacten te leggen voor zowel potentiële klanten als voor nieuwe vakbekwame medewerkers. Hij is altijd het eerste aanspreekpunt geweest voor de personeelsplanning en verantwoordelijk voor het reilen en zeilen op kantoor. Kees heeft veel ervaring binnen het bedrijf en de sector, die houdt van snel schakelen en er een praktische denk- en werkwijze op na houdt.

Joyce Musters - Salarisadministratie
Joyce Musters - Salarisadministratie

Joyce houdt zich bezig met de gehele salarisadministratie van onze medewerkers en alle ondersteunende administratieve zaken die daarbij komen kijken. Ook verzorgt zij veel taken in de financiële- en personeelsadministratie. Haar vaste werkdagen zijn maandag (in de even weken), dinsdag, woensdag en donderdag.

Lonneke Ardon - Intercedente
Lonneke Ardon - Intercedente

Lonneke werkt bij ons als intercedente en is voornamelijk bezig met de werving en selectie van nieuwe medewerkers. Daarnaast zorgt ze ook voor het gehele traject van de sollicitatieprocedure tot plaatsing van de medewerkers. Haar vaste werkdagen zijn maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag.

Bram Gabriëls - Werving & selectie / Planning
Bram Gabriëls - Werving & selectie / Planning

Bram houdt zich bezig met werving en selectie en de personeelsplanning.

Voor een bezoek dient u vooraf een afspraak te maken, zodat we voldoende tijd voor u kunnen vrijmaken.

 

Privacystatement

ADS Uitzendbureau Prins Reinierstraat 12 4651 RZ Steenbergen NB

Tel. 0167 - 56 06 22 Fax X steenbergen@adsuitzendbureau.nl   Route